Gęsty waniliowy oreo shake


Szejki... no cóż, kojarzą się z Dubajem, Katarem, ropą naftową i białą galabiją. Na szczęście te mleczne są moim kolejnym wspomnieniem z Anglii. Jest tam taka sieć - Mi-Shake, robią mieszanki shake'ów w każdym możliwym wydaniu. Nie zajmują się niczym innym - tylko kubki pełne mlecznej mieszanki, wyobrażacie to sobie? Najpierw wybiera się smak - wanilia, truskawka albo czekolada, potem polewę, a na końcu ulubionego batonika lub ciastko - od bounty, przez marsa po oreo właśnie. Wszystko razem jest miksowane i podawane w kubku na wynos. Dla mnie, nie pijącej kawy, to było niesamowite odkrycie!

Nie mogłam się też oprzeć ochocie by w domowych warunkach, bez wysiłku i specjalnej maszyny stworzyć coś podobnego. Przepis jest tak proste i krótki, że trudno mi uwierzyć jak mogłam tyle lat tego nie pić.
SKŁADNIKI:

Na dwie duże szklanki.
- 500 ml lodów w ulubionym smaku, u mnie waniliowe
- pół szklanki zimnego mleka 
- 5 ciastek Oreo do mieszanki + 2 do dekoracji

PRZYGOTOWANIE:
Przekładam lody do miski, mieszam z mlekiem. Ciastka kroję na spore kawałki, bo i tak będą się rozpuszczać w lodach. Przelewam do dużych szklanek, resztę ciastek układam na samej górze. Nie zapadną się, bo shake jest bardzo gęsty. Dokładam grubą rurkę do picia i modlę się, żeby nie zamarzł mi przełyk! :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne