Smakowite Prezenty


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam rozdawać prezenty, które można zjeść czy w jakiś sposób wykorzystać w kuchni. Uwielbiam też takie dostawać. Dlatego wymyśliłam akcję Smakowite Prezenty. Przez miesiąc gromadziłam, razem z innymi blogerkami i blogerami, przepisy i pomysły na upominki, które aż proszą się o zjedzenie. 

W sumie uzbierały się 143 przepisy, miałam więc cudowny plan, żeby notka podsumowująca zawierała link do każdego z nich. Niestety okazało się, że blox.pl mi na to nie pozwala i uznaje taką "oblinkowaną" notkę za spam. Dlatego jeśli chcecie dotrzeć do tego, co udało nam się zgromadzić musicie zajrzeć do Miksera Kulinarnego

Wśród propozycji znajdziecie kilkadziesiąt rodzajów ciasteczek i babeczek, domowy keczup, ciepłe lody, soki i syropy z owoców, dżemy, ekstrakt waniliowy, masło orzechowe, cukier waniliowy, niezwykłe przetwory i alkohole.

Mam nadzieję, że któryś przepis okaże się przydatny! Ja na pewno wykorzystam wiele z nich. Wszystkim, którzy wzięli udział w akcji bardzo dziękuję! Jesteście fantastyczni! :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne