Czego internauci szukają na blogach kulinarnych?


Uwielbiam przeglądać tak zwane "źródła odwiedzin bloga". Wśród nich mam osobną kolumnę dla wyszukiwarek. To własnie tam znajduję słowa lub frazy, które wpisał internauta zanim trafił na mojego bloga. Czasem mam niezły ubaw widząc niektóre z nich. Innym razem widzę, że ważna jest sezonowość, bo ludzie szukają przepisów na dania z tym, co akurat króluje na straganach. 

Zauważam też, że jeśli w jakimś dużym sklepie jest promocja na coś mniej typowego to też chętnie googlujemy jak można taki składnik wykorzystać (np. w Biedronce niedawno była promocja na algi morskie, więc automatycznie internauci trafiali do mnie dzięki przepisowi na sushi). Co oczywiście w lecie chętnie szukamy przepisów na grilla i sałatki, a w zimie chętniej zaglądamy do przepisów na świąteczne przysmaki. 

Do tego jesteśmy chyba narodem wielkiego piekarnika, bo wszystko co pieczone króluje na mojej liście "źródeł odwiedzin". Od ciast po pieczone mięso. 

Pomyślałam jednak, że podzielę się z Wami tym, czego szukali internauci, którzy trafili do mnie. To subiektywna lista TOP 20, więc traktujcie ją z przymrużeniem oka :) Wszystkie frazy naprawdę były wyszukiwane. Wielu z nich kompletnie nie rozumiem. Może Wy wiecie o co chodzi?

20. "Brokuł technologia pakowanie"
19. "Amy Winehouse" (jakim cudem to hasło skierowało kogoś do mnie? Nie wiem.)
18. "Kiedy w Lidlu będzie mikser obrotowy?"
17. "Mycie sera Holandia"
16. "Dowcip o kukułce"
15. "Inna nazwa posypki cukrowej"
14. "Marynarka czyli"
13. "Metalowe urządzenie do smażenia jajek do hamburgerów"
12. "Jak się rozrabia marcepan?"
11. "Jak zastąpić plasterek wody?"
10. "Największy królik świata"
9. "Był taki program chińszczyzna w 5 minut"
8. "Produkcja śmietany w aerozolu w Wenezueli"
7. "Naleśniki robione widelcem"
6. "Chłopiec żółw"
5. "Potrawy z węży"

4. "Przestałam liczyć kalorie"
3. "Co jedzą tołpygi?"
2. "Czy żarłacz błękitny je ludzi?"
I absolutny hit pośród hitów: 

1. "Jak zrobić fluorescencyjny sos słodko kwaśny"
A czego Wy szukacie na blogach? :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne