Jajka w majonezie i foremki Tchibo


Lubię w leniwy dzień ugotować sobie jajka na twardo i wykorzystać je na śniadanie. Kroję w plasterki i kładę na kanapki albo zamieniam w jajeczne smarowidło. Tym razem zrobiłam do nich sos, trochę chrzanowy, trochę majonezowy. Moim zdaniem smakuje idealnie. Lekko ostry sos i łagodny smak jajek świetnie się równoważą. Święta to także taki powolny czas. Może więc spróbujecie je przygotować z tej okazji? 

Albo w inny, niedzielny poranek. Przy okazji przetestowałam foremki do jajek, które kupiłam w Tchibo. Działają super, nadają wesołe kształty ugotowanym jajkom (do wyboru serduszko, piłka, zajączek i muszelka). Trzeba tylko używać jak najmniejszych jajek, wtedy wychodzą dużo lepiej. Ja trochę za późno przeczytałam instrukcję i pyszczek zajączka nie odbił się zbyt dobrze, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona.

SKŁADNIKI:
- 2 jajka
- 2 łyżki majonezu (można odchudzić używając łyżki majonezu i łyżki jogurtu naturalnego)
- 2 łyżeczki chrzanu
- przyprawy: czosnek, pieprz, czerwona papryka słodka
- plasterek szynki

PRZYGOTOWANIE:
Jajka gotuję na twardo. Majonez mieszam z chrzanem i przyprawami. Odstawiam przynajmniej na 15 minut, żeby smaki się przegryzły. Jajka obieram i kroję na połówki. Plasterek szynki roluję i kładę na talerzyku. Na nim opieram jajka, dokładam sos i zbieram ślinę ze stołu ;)

Smacznego!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne