Listopadowe migawki


Listopad - liści i energii opad. Fakt, bywało depresyjnie. Mimo, że pogoda wciąż nie szaleje i nie traktuje nas siarczystym mrozem, to jednak krótkie dni, wcześnie zapadające ciemności i wiatr coraz częściej wpadający mi pod kurtkę powodują, że najchętniej oblałabym się gorącą czekoladą od stóp do głów. Albo przynajmniej przykleiłabym się do kubka z czekoladowym napojem używając Kropelki.


Jednak tak smacznego początku miesiąca nie pamiętam już dawno. Niemal od pierwszego dnia listopada mój dom pachniał Rogalami Marcińskimi. Kiedy zapach w końcu się ulotnił, a ja naprawdę poczułam nadchodzącą szerokim krokami zimę, wtedy kurier zapukał do drzwi i przyniósł mi... kapcie! Ciepłe, grube, wysokie bamboszki od babci Eli, która tak naprawdę jest babcią panny K., a i tak przysyła mi prezenty. Dzięki nim jakoś przetrwam do marca (jak macie jakieś inne sposoby, to chętnie poznam je w komentarzach). Zamiast białym makiem, zaczęło pachnieć boczkiem - to on królował przez większość miesiąca, a i Wy mogliście go zobaczyć we wpisach God Bless the Queen... i bekon czy Obiad, który załatwi wszystko.

Toczyłam też z Wami wiele interesujących dyskusji na Fanpage'u bloga. Było o tym, czy jajecznicę należy jeść widelcem czy łyżką, czy lepsza w Kinder Jajku jest zabawka składana czy figurka, o smakowych sentymentach z dzieciństwa i tym, czy po cebuli warto się całować. Nie nudziłam się z Wami, oj nie!




Na koniec miesiąca humor poprawiła mi krakowska Cupcake Corner Bakery, która sprezentowała mi sześć sztuk babeczek jako wygraną w konkursie. Moją opinię o nich już niedługo przeczytacie na blogu. W międzyczasie toczytła się też praca nad zimowym numerem Magazynu Apetyt. On również niedługo trafi w Wasze ręce - jak zawsze zupełnie za darmo. 

A Wy najchętniej czytaliście:

A więcej jak zawsze na Facebooku i Instagramie.



1 komentarze:

  1. Już Ci kiedyś tu pisałam, że myślę, że moja babcia jest tak samo moja jak i Twoja i więzy krwi wiele tu do gadania nie mają. Przecież nikt nie przegada Babci Eli.

    OdpowiedzUsuń

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne