Czy mój blog jest najlepszy w Małopolsce?


Nie. Nie jest. To nie fałszywa skromność, a fakt. W końcu Małopolska - tak jak w cudowne lokalne produkty, obfituje też w blogi kulinarne, na których aż roi się od genialnych pomysłów, fantastycznych zdjęć, relacji i recenzji. Sama do nich zaglądam i wiele z nich bardzo cenię.

Robiąc swój własny poniedziałkowy przegląd prasy wpadł mi w ręce plebiscyt "Wybierz z nami najlepszy małopolski blog o kulinariach!" organizowany przez NaszeMiasto.pl. Byłam bardzo ciekawa, kto znalazł się wśród nominowanych. Jednak ku mojemu zdziwieniu, wśród kandydatów znalazł się także... Widelcem Po Mapie. Choć było to zaskoczenie, nie ukrywam, że zdążyłam się też ucieszyć :) Zajrzałam na kilka innych blogów z listy i teraz wiem, że niektórzy - tak jak ja, nie mieli pojęcia, że stanęli w szranki w owym plebiscycie.

Oczywiście to tylko lokalna zabawa, nie ma nagród, nie będzie splendoru ani sesji fotograficznych na ściankach. A jednak to zawsze sympatyczna informacja zwrotna od czytelników.

Wejdźcie więc na stronę głosowania i wybierzcie ten blog, który uważacie za najlepszy. Na każdego z nominowanych można oddać dziennie 5 głosów. Moją kartę znajdziecie TUTAJ. Ja swój głos oddałam kilku kandydatom, m.in. Adzie z Pora Coś Zjeść czy Kasi z Gotuję, bo lubię. Pisałam o nich już wielokrotnie. Po prostu uważam, że zasłużyły :)



3 komentarze:

  1. Aneta, nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło! Dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, to tylko docenienie Waszej ciężkiej pracy jaką wkładacie w swoje blogi. I Ty, i Kasia trzymacie stale niezwykle wysoki poziom, z pięknymi zdjęciami, ciekawymi przepisami.

      Każdy kto prowadzi bloga wie ile czasu na niego trzeba poświęcić i fajnie, żeby ktoś to czasem zauważył :)

      Usuń
  2. Jest naprawdę dobrze. Dziękuje za nakład pracy włożony w prowadzenie tego bloga. Świetne przepisy i doskonałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

 

Popularne posty

Reklama

Podążaj za widelcem

Polecam

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne